Serdecznie zapraszamy na bezpłatny webinar,
który odbędzie się 29 września 2021 r. o godzinie 12:00
„Jak nie popełniać błędów w postępowaniach o udzielenie zamówienia?”
Mimo, że wszyscy przyzwyczailiśmy się już do nowego Prawa zamówień publicznych, to jednak wielu zamawiających (ale także wykonawców) nie ukrywa, że ma problem ze stosowaniem tych przepisów.
Sporo kwestii wymaga wyjaśnienia, ukształtowania się linii orzeczniczej Krajowej Izby Odwoławczej, czy spójnych komentarzy. Większą jednak trudnością są „pułapki” związane z przygotowywaniem i prowadzeniem postępowań w oparciu o nowe przepisy, czy po prostu ich nieznajomość.
Obserwacja dotychczas prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia już w oparciu o nowe przepisy, wskazuje na kilka kluczowych elementów związanych z przygotowaniem dokumentów zamówienia, o których każdy zamawiający powinien pamiętać.
W ramach naszego programu Asystent Postępowania, służącego do przygotowywania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia (w ramach ustawy prawo zamówień publicznych oraz zasady konkurencyjności), na podstawie naszych doświadczeń opracowaliśmy check listę, która pokazuje etapy i elementy pracy nad Specyfikacją Warunków Zamówienia, w których istnieje duże ryzyko popełnienia błędu.
Zachęcamy do zapoznania się z check listą:
TERMIN:
29 września 2021r., w czwartek, o godzinie 12:00 (czas trwania: 90 min)
DLA KOGO JEST WEBINAR?
Dla osób przygotowujących Postępowania o Zamówienie Publiczne.
PROGRAM
W trakcie webinaru uczestnicy dowiedzą się m.in.:
- jak prawidłowo ustalić wartość zamówienia
- jakie oświadczenia składają pracownicy zamawiającego
- jak opisać przedmiot zamówienia i na jakie elementy wynikające z nowego prawa zamówień publicznych zwrócić uwagę
- jakie „pułapki” wiążą się z wizją lokalną
- jak prawidłowo określić termin składania ofert w przetargu nieograniczonym
- jakich dokumentów żądać w potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania
- na co zwrócić uwagę określając wadium w postępowaniu
INFORMACJE PRAKTYCZNE:
Webinar odbędzie się na platformie BigBlueButton.
Link do spotkania uczestnicy otrzymają 3 dni przed webinarem oraz przypomnienia 1 dzień i 1 godzinę przed prezentacją.
PROWADZĄCY
Paweł Sendrowski
Specjalizuje się w kilku powiązanych ze sobą dziedzinach prawa: zamówieniach publicznych, dyscyplinie finansów publicznych oraz w zakresie prawidłowego wydatkowania środków z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej. Zamówieniami publicznymi zawodowo zajmuje się od 2006 roku. Jest autorem komentarzy „Zamówienia tego samego rodzaju. Prawidłowe szacowanie wartości zamówienia” oraz „Procedury wydatkowania środków unijnych w perspektywie finansowej na lata 2014 – 2020” Komentuje zagadnienia związane z zamówieniami publicznymi m.in. dla Wolters Kluwer S.A.
Z ramienia Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego prowadzi kontrolę postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, finansowanych ze środków zewnętrznych, w tym środków z Unii Europejskiej. W kręgu jego zainteresowań są również zamówienia udzielane przez podmioty działające w ramach Organizacji Narodów Zjednoczonych.
Pracę nad programem do obsługi zamówień publicznych zaczął już w 2013 r., tworząc program E-Publiczny Doradca (program Asystent Postępowania jest jego kontynuacją).
Prowadzi również szkolenia dotyczące prawa zamówień publicznych, udzielania zamówień podprogowych oraz zasady konkurencyjności, m.in. dla Wolters Kluwer S.A., Wielkopolskiego Ośrodka Kształcenia i Studiów Samorządowych, czy Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej. Jest współautorem bloga poświęconego tematyce prawa zamówień publicznych oraz tematyce wydatkowania środków unijnych (www.postepowania.pl lub www.pzp.wgpr.pl).
Zapisy
Aby zgłosić uczestnictwo, wystarczy skorzystać z poniższego formularza:
Chcesz mieć pewność, że tworzysz poprawne dokumenty zamówienia (zgodne z nową ustawą o Pzp)?
Skorzystaj z programu do przygotowywania i prowadzenia postępowań za darmo. Dostęp otrzymasz na 30 dni, lub na czas przeprowadzenia jednego postępowania!
-
admin159c
Komentarze